مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-10سياسي

قضات با استفاده از تاسیسات نوین جزایی به کاهش جمعیت زندان ها اهتمام ورزند


قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت: قضات باید با استفاده از ظرفیت های قانونی و بهره مندی از تاسیسات نوین جزایی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها اهتمام ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، محمدی مراسم معارفه رییس جدید حوزه قضایی بخش خاوران ویژگی های صنعتی حوز قضایی خاوران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این منطقه با وجود کارخانه های متعدد و شهرک صنعتی عباس آباد، به عنوان یکی از قطب های صنعتی پایتخت محسوب می شود و با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور و همچنین نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید و تاکیدات مقام معظم رهبری(حفظ ا.

) به حمایت از تولید و تولیدگران و همچنین ریاست قوه قضاییه در این خصوص، قضات به این نکته مهم توجه کامل داشته باشند که کارگاه ها و کارخانجات در این منطقه و سایر مناطق صنعتی به هیچ عنوان، نباید تعطیل و یا خط تولید آنان متوقف گردد.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه استفاده از ظرفیت صلح و سازش را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در بسیاری از پرونده ها که اختلافاتی بین اصحاب دعوی پدید آمده، این استعداد وجود دارد تا رسیدگی های قضایی از طریق قابلیت های شورای حل اختلاف صورت پذیرد و به هر جهت باید تلاش خودمان را معطوف به این مسیر کنیم که از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات با استفاده از تاسیسات نوین جزایی به کاهش جمعیت زندان ها اهتمام ورزند

قضات با استفاده از تاسیسات نوین جزایی به کاهش جمعیت زندان ها اهتمام ورزند