مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-10اقتصادي

ساماندهی 985 خودرو میوه میوه فروش در اراک


سرپرست اجراییات شهرداری اراک از ساماندهی 985 خودرو میوه میوه فروش در اراک خبر داد.

- عابدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از آذر ماه سال 97 تاکنون در راستای ساماندهی خودروهای میوه فروش، اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می توان به ساماندهی 985 خودرو میوه فروش در سطح شهر اراک اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال 91 طرحی را برای راه اندازی روز بازارها ارائه کردیم، اظهار کرد: امروز سه روز در هفته را برای ایجاد روز بازارها در سطح شهر اراک اختصاص داده ایم، که با استقبال خوبی از سوی مردم و وانت بارها مواجه شده است.

سرپرست اجراییات شهرداری اراک با اشاره به اینکه مدیریت ساماندهی مشاغل شهری مکان هایی را برای روز بازارها در نظر گرفته تا بتوانند هر روز در آن فعالیت کنند، افزود: بیش از 400 و یا 500 وانت بار در روز بازارها حضور داشتند که با اجرای این طرح نیز وانت بارها ساماندهی شدند و دیگر به معابر پر تردد شهر ورود نمی کنند و از حجم ترافیک نیز کاسته خواهد شد.

عابدی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از این وانت بارها، خودروهای فرسوده بودند، در سطح شهر مشکلاتی همچون آلودگی محیط زیست را به همراه داشت.

 وی با بیان اینکه واحدهای گشتی اجراییات همه روزه بر فعالیت این وانت بارها نظارت دارند، گفت: اجرای این مهم باعث شد تا افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 985 خودرو میوه میوه فروش در اراک

ساماندهی 985 خودرو میوه میوه فروش در اراک