مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-10سياسي

حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم


ساختار آموزشی کشور در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیازمند تحول جدی است.

- مرکز گلستان؛ رییس ستاد اقامه نماز کشور صبح امروز در همایش 2هزار نفری دانشجویان و معلمان دانشگاه فرهنگیان گرگان که با موضوع نماز، سلامت جسم و نشاط روح، در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد با بیان اینکه دانشجویان و فرهنگیان مغز نسل نو هستند گفت: شما به عنوان فرهنگی قرار است به جامعه خدمت کنید و باید بدانید که در چه جایگاه اثرگذاری قرار دارید.

حجت الاسلام محسن قرائتی افزود:در شرایطی که نسل جدید ما در حال غرق شدن است، معلمان باید مانند نجات غریق، آنان را نجات دهند، استعداد ها و توانمندی های دانش آموزان را به خوبی تشخیص دهند و در مسیر شکوفایی آن قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه معلمی، فن، مهارت، سلیقه و سیاست است و همه چیز را در خود جمع دارد گفت:حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم.

قرائتی با بیان اینکه اثرگذاری معلمان، همیشگی و دائمی است، به انتقاد از آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: آموزش و پرورش ما فشل است و نتیجه آن دیپلمه هایی هستند که مهارت ندارند و کسی که مهارت ندارد شغل، پول، همسر، فرزند و مسکن هم ندارد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه باید خاک آموزش و پرورش را عوض کنیم گفت: البته در حوزه های ما نیز باید تحولی رخ دهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم

حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم