مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-09پزشكي

افزوده شدن 8100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور تا پایان سال جاری


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان سال جاری هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور افزوده می شود.

- عکس از آرشیو ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان سال جاری هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور افزوده می شود.

سعید نمکی شامگاه دوشنبه 18 آذرماه در حاشیه بهره برداری از هفت طرح بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با وجود کمبود منابع مالی با کمک های خیران سلامت افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در سال جاری نسبت به سال های گذشته به حدود دو برابر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال 99 نیز 6 هزار تخت به مراکز درمانی کشور افزوده می شود، گفت: در مجموع از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال گذشته 27 هزار تخت به تعداد تخت های بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور اضافه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: به طور میانگین طی 6 سال گذشته سالیانه چهار هزار و 500 تخت به آمار تخت های بیمارستانی کشور افزوده شده است.

نمکی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی یک هزار طرح بهداشتی و درمانی در کشور با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته آماده افتتاح است، چنان که به طور میانگین هر هفته 50 طرح تا هفته سلامت در اوایل اردیبهشت 99 مورد بهره برداری قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 8100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور تا پایان سال جاری

افزوده شدن 8100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور تا پایان سال جاری