مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-09سياسي

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان رونمایی شد


سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان به عنوان هجدهمین استان با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرانک موسوی مدیرکل بانوان استانداری خوزستان عصر امروز در مراسم رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان اظهار کرد: سی و یک دستگاه اجرایی در استان خوزستان هیچ انتصابی در رده مدیریتی برای بانوان انجام نداده اند که از آن جمله می توان به صنعت و معدن، بنیاد شهید، امور عشایر، آب و فاضلاب خوزستان، امور اقتصادی و دارایی، علم و فناوری، فرودگاه خوزستان و کمیته امداد اشاره کرد.

وی افزود: در این میان پژوهشکده آبزی پروری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتصاب بانوان در رده مدیریتی را تا بالای 30 درصد محقق کردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان بیش از یک سال زمان برد و برای انجام یک کار تخصصی با تمامی ذینفعان در حوزه زنان مشورت شد.

وی بیان کرد: این سند در نهایت در کارگروه اجتماعی استانداری خوزستان مطرح و برای حوزه اقتصاد، آموزش و سایر بخش ها کارهای قابل استنادی در آن انجام شده است.

موسوی بیان کرد: در این سند برای ارتقای مشارکت اقتصادی زنان در خوزستان، کاهش نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده این استان، افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان رونمایی شد

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خوزستان رونمایی شد