مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-09اقتصادي

تقویت صنعت گردشگری نیازمند نگاه تخصصی، علمی و حرفه ای است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: تقویت صنعت گردشگری نیازمند نگاه تخصصی، علمی و حرفه ای است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: تقویت صنعت گردشگری نیازمند نگاه تخصصی، علمی و حرفه ای است.

علیرضا ایزدی در آیین افتتاح مجتمع پذیرایی اقامتی ملل در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه اظهار کرد: امروزه شاه بیت حوزه خدمات که یکی از اضلاع مثلث توسعه پایدار در کنار صنعت و کشاورزی به شمار می رود، صنعت گردشگری و صنایع وابسته به آن همچون صنعت هتلداری است که در دنیا با توجه به گردش مالی بالا می تواند بسیاری از مشکلات جوامع را در حوزه اقتصادی و اجتماعی برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری گوی سبقت را از بسیاری صنایع بویژه صنایع روز دنیا نظیر خودروسازی و پتروشیمی ربوده است، اظهار کرد: صنعت گردشگری و توریسم با یک اختلاف فاحش و چشمگیر با سایر صنایع مسیر توسعه را شتابان طی می کند.

ایزدی با اشاره به پتانسیل ارزشمند ایران در حوزه های گوناگون تصریح کرد: ایران از ظرفیت بالایی به عنوان یکی از محورهای گردشگری دنیا برخوردار است و قریب به 80 سال است که این کشور در حوزه گردشگری فعال است، اما به دلیل اینکه نتوانسته ایم نگاه تخصصی و علمی را وارد صنعت گردشگری کنیم، کمافی السابق در رتبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنعت گردشگری نیازمند نگاه تخصصی، علمی و حرفه ای است

تقویت صنعت گردشگری نیازمند نگاه تخصصی، علمی و حرفه ای است