مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-09بين الملل

آموزش همگانی ضد تروریسم در انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، به منظور آموزش برخط مردم انگلیس در زمان بروز حملات تروریستی، تارنمایی راه اندازی شده است که مردم این کشور را درباره فعالیت هایی که باید در آن زمان ها اجرا کنند، به صورت برخط (online) آموزش می دهد.

روزنامه دیلی میل نوشت این برنامه آموزشی که 7 مرحله دارد، 45 دقیقه طول می کشد و مورد تایید ماموران امنیتی و کاراگاهان ضد تروریسم است.

به نوشته دیلی میل، پیش از این فقط افراد شاغل در محیط های شلوغ همچون مراکز خرید یا مراکز تفریح بزرگ می توانستند به این برنامه دست یابند، اما اکنون همگان می توانند در تارنمای نهاد مبارزه با تروریسم (Action Counters Terrorism) در انگلیس، با آن آموزش ببینند.

انجمن ملی فرماندهان پلیس انگلیس گفته است دسترسی عموم به این برنامه آموزشی، به حمله تروریستی اخیر بر روی پل لندن، ربط ندارد، اما این حمله تروریستی، ضرورت توجه به تروریسم را یادآور شد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، این برنامه آموزش ضد تروریسم که آگاهی ای سی تی (ACT Awareness) نام دارد، به کاربران آموزش می دهد که چگونه فعالیت های مشکوک را دریابند و در شرایط حملات تروریستی، چگونه اقدام کنند.

دیلی میل به نقل از افسران پلیس انگلیس نوشت این دوره آموزشی به همگان کمک می کند تا گوش و چشم بیش تری برای پلیس و نهاد های امنیتی باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی ضد تروریسم در انگلیس

آموزش همگانی ضد تروریسم در انگلیس