مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 15:552019-12-09اجتماعي

همزیستی زباله ها و آهوان در دشت «سهرین» زنجان + تصاویر و فیلم


همزیستی زباله ها و آهوان در دشت سهرین زنجان + تصاویر و فیلم مدیریت نامناسب زباله های تولید شده توسط ساکنان روستاهای منطقه قره پشتلو در شهرستان زنجان موجب شده تا این روزها چهره منطقه حفاظت شده سرخ آباد که بخشی از آن دشت زیبای سهرین آخرین و تنها زیستگاه آهوان شمال غرب کشور است، نا زیبا و مخاطراتی را برای حیات وحش و انسان ها فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در روزگاران نه چندان دور حیوانات وارثان اصلی زمین بودند و انسان ها در کنار سایر حیوانات کمترین تاثیر را بر روی زمین داشتند، اما طولی نکشید که انسان ها با دست یابی به علم و صنعت راه خود را از سایر موجودات ساکن زمین جدا کرده و به ایجاد تغییر و تخریب زمین پرداختند.

قدرت انسان موجب شد که بیش از پیش بتواند بر روی زمین اثرگذار باشد و ردی از خود بر روی آن ایجاد کند، قطع درختان، تغییر کاربری زمین ها، ایجاد تغییر در مسیر رودخانه ها و .

از جمله این تاثیرات است.

زباله نیز یکی از دستاوردهای زندگی امروز انسان ها بر روی زمین است، زباله هایی که راه نفس کشیدن زمین را می گیرد و چهره سبز و زیبای آن را زشت و کثیف می کند.

در دهه های اخیر برنامه ریزی برای کاهش تولید و مدیریت زباله یکی از دغدغه های کشورهای مختلف بوده و همه کشورهای توسعه یافته سعی دارند با مدیریت صحیح، زباله های خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزیستی زباله ها و آهوان در دشت «سهرین» زنجان + تصاویر و فیلم

همزیستی زباله ها و آهوان در دشت «سهرین» زنجان + تصاویر و فیلم