مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-09سياسي

ایسنا، رسانه ای منصف و تاثیرگذار است


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: خبرگزاری ایسنا به رسانه ای منصف و تاثیرگذار در جامعه تبدیل شده است و این رویه را در دهه سوم فعالیت خود ادامه خواهد داد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: خبرگزاری ایسنا به رسانه ای منصف و تاثیرگذار در جامعه تبدیل شده است و این رویه را در دهه سوم فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مسعود شهرجردی در جشن 20 سالگی ایسنا که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و خبرنگاران در جهاددانشگاهی شهرستان ساوه برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری غیردولتی در سال 1378 پا به عرصه وجود گذاشت و به عنوان یکی از رسانه های جهاددانشگاهی فعالیت خبری خود را آغاز کرد.

وی افزود: در مدت 20 سال که از تاسیس خبرگزاری ایسنا می گذرد سعی بر این شد که ایسنا رقیب هیچکدام از خبرگزاری ها و سایت های خبری نباشد و فعالیت خود را به عنوان یک خبرگزاری دانشگاهی نسبت به پوشش کامل اخبار اقدام کرده و بویژه در حوزه علمی با استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی و محققین در راستای ارائه راهکارهای توسعه کشور، اقدام کند.

وی سیاست خبری خبرگزاری دانشجویان ایران را حفظ انصاف، مخابره اخبار خوب، مفید و امیدبخش و همچنین جلب اعتماد مخاطبان بیان کرد و افزود: در این 20 سال تمامی افتخارات خبرگزاری مرهون مسائل مادی نبوده و نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا، رسانه ای منصف و تاثیرگذار است

ایسنا، رسانه ای منصف و تاثیرگذار است