مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-09بين الملل

جولیانی و مواضع دو گانه اش


جولیانی در سه سالی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، مشاوره های خارجی خود را گسترش داده و با موکلانی از ترکیه و ونزوئلا تا رومانی و اوکراین همکاری کرده است.

- "جولیانی در سه سالی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، مشاوره های خارجی خود را گسترش داده و با موکلانی از ترکیه و ونزوئلا تا رومانی و اوکراین همکاری کرده است.

او همچنین از جایگاه خود برای اثرگذاری در سیاست و تحقیقات کیفری آمریکا استفاده کرده و گاهی در راستای منافع اشخاص خارجی که برای او منافع مالی داشته اند، حرکت کرده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره اقدامات رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به نفع موکلان کم تعدادش در سراسر جهان و لابی گری هایی که گاه به نفع ترامپ و گاه به نفع دیگر موکلانش بوده، نوشته است: جولیانی در سال 2017 در حالی که وکیل یک تاجر طلا بود که با مقامات ارشد دولتی ارتباط داشت، تلاش کرد تا کاری کند که ترامپ و اعضای ارشد کابینه او اقداماتی انجام دهند که ترکیه به دنبال آن ها بود.

او در بهار سال جاری میلادی به اخراج سفیر آمریکا در اوکراین که هدف اصلی یک دادستان اوکراینی بود، کمک کرد.

او در ماه سپتامبر از مقامات وزارت دادگستری درخواست کرد پرونده ای حقوقی علیه یک مدیر بخش انرژی ونزوئلا که او را به عنوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولیانی و مواضع دو گانه اش

جولیانی و مواضع دو گانه اش