مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-09سياسي

آیا مبادله زندانیان حاصل مذاکره مستقیم ایران و آمریکا بود؟


نشریه «نیویورکر» روایتی از نحوه توافق برای تبادل زندانیان میان آمریکا و ایران منتشر کرده که نشان می دهد این تبادل بازیگرانی فراتر از کانال های رسمی داشته است.

- نشریه نیویورکر روایتی از نحوه توافق برای تبادل زندانیان میان آمریکا و ایران منتشر کرده که نشان می دهد این تبادل بازیگرانی فراتر از کانال های رسمی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز شنبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار یک توییت از آزادی همزمان دکتر مسعود سلیمانی پژوهشگر ایرانی در بند آمریکا و ژیو وانگ که به جرم جاسوسی برای آمریکا در ایران در زندان به سر می برد، خبر داد.

  این رخداد که اولین تبادل رسمی زندانیان میان تهران و واشنگتن از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به شمار می آید، به گمانه زنی هایی در خصوص در جریان بودن مذاکرات پشت پرده بین ایران و آمریکا دامن زده است.

اما نشریه نیویورکر امروز (دوشنبه) روایتی از پشت صحنه آزادی این دو زندانی منتشر کرده که در صورت صحت، نشان می دهد این تبادل زندانیان بیش از هر چیز حاصل اقدامات گروه های غیردولتی و کانال های غیررسمی بوده است.

نیویورکر در ابتدای گزارش خود به سابقه بازداشت آمریکایی ها در ایران و همچنین دستگیری اتباع ایران در آمریکا اشاره کرده و نوشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مبادله زندانیان حاصل مذاکره مستقیم ایران و آمریکا بود؟

آیا مبادله زندانیان حاصل مذاکره مستقیم ایران و آمریکا بود؟