مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-09اقتصادي

تلفات حوادث رانندگی در استان همدان 14 درصد افزایش یافت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت 337 نفر بر اثر حوادث رانندگی در همدان خبر داد و گفت: تلفات حوادث رانندگی در همدان 14 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب معصومی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با برشمردن عناوین حوادث غیرمترقبه از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: در اوایل سال با بروز سیل و سپس افزایش تعداد موارد غرق شدگی مواجه بودیم و فوتی در اثر صاعقه، مسمومیت در اثر مصرف قارچ های سمی رویش یافته در طبیعت فصل بهار، سقوط از درخت گردو، تیوب سواری بدون کنترل، مسمومیت با گاز منواکسیدکربن از دیگر مواردی بود که اورژانس پیش بیمارستانی با آن مواجه بوده است.

معصومی با بیان اینکه طرح سلامت زمستانی از 20 آبان ماه با سرمای زودرس آغاز شد، گفت: از 20 آذر ماه تا 20 اسفند طرح امداد زمستانی آغاز و هماهنگی های لازم انجام می شود و از 25 اسفندماه امداد نوروزی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به در اولویت بودن آموزش در موضوعات مربوط به سرمازدگی و نحوه امدادخواهی مردم از اورژانس عنوان کرد: آمبولانس ها در مناطق برف گیر کمک دار می شوند و به مناطق دارای گردنه اختصاص می یابند و در پایگاه های جاده ای و شهری جایگزینی و دپوی مواد صورت می گیرد و حوادث ویژه به EOC وزارت بهداشت اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات حوادث رانندگی در استان همدان 14 درصد افزایش یافت

تلفات حوادث رانندگی در استان همدان 14 درصد افزایش یافت