مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-09اقتصادي

پروژه باند دوم مسیر جنوب بوشهر به استان فارس فعال است


فرماندار شهرستان جم با اشاره به مسیر جم به فراشبند گفت: این مسیر راه ارتباطی استان بوشهر به استان فارس است که سال گذشته با اعتباری 55 میلیارد تومانی آغاز شده و در حال حاضر نیز پروژه فعال است و پیشرفت خوبی داشته است.

- محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: یکی از دغدغه های جدی مردم در حوزه مسیرهای ارتباطی است که قدم های خوبی در حوزه راه و محورهای شهرستان جم برداشته شده و پروژه هایی نیز در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به مسیر جم به فراشبند افزود: این مسیر راه ارتباطی استان بوشهر به استان فارس است که تردد زیادی در این مسیر وجود دارد و مطالبه مردم و مسؤولان هر دو استان نیز اجرای باند دوم این محور بوده است.

وی تصریح کرد: در دی ماه سال 97 عملیات اجرایی آغاز احداث باند دوم مسیر جم به فراشبند استان فارس آغاز شد که در مجموع باند دوم این مسیر 31 کیلومتر است که 17 کیلومتر آن در حوزه استان بوشهر است.

حسینی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان آغاز شده که تامین اعتبار آن از محل نفت و گاز بوده و در حال حاضر نیز این پروژه پیشرفت خوبی دارد و پروژه فعال است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه باند دوم مسیر جنوب بوشهر به استان فارس فعال است

پروژه باند دوم مسیر جنوب بوشهر به استان فارس فعال است