مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-09اقتصادي

انعقاد 80 میلیارد ریال قرارداد صنعتی در خراسان رضوی


از ابتدای امسال تاکنون 80 میلیارد ریال قرارداد بین واحدهای صنعتی و پیمانکاران از طریق برنامه های عمل نظام مبادلات پیمانکاری فرعی در خراسان رضوی منعقد شده است.

- ، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی که از 2 سال قبل با هدف توسعه بازار شرکت های پیمانکاری صنعتی به خصوص توسعه بازارهای صادراتی به عنوان راهبرد اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فعال شده است یکی از راهکارهای مهم برای حمایت از واحدهای صنعتی خرد، کوچک و متوسط است و عزم تولیدکنندگان در این حوزه و حضور در بازارهای جهانی جدی است تا از این طریق حجم صادرات خود را افزایش دهند.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران یک عامل ثمربخش برای اتصال پیمانکاران لایه های پایین تر به لایه های بالاتر در شبکه پیمانکاری صنعتی است.

وی تسهیل ارتباط واحدهای صنعتی و پیمانکاران و توسعه فرآیند پیمان سپاری، ارتقا و توانمند سازی پیمانکاران صنعتی و افزایش توان رقابتی بنگاه های داخلی را از اهداف نظام پیمانکاری فرعی دانست و ادامه داد: این نظام ضعف ارتباط بین صنایع کوچک و متوسط و بزرگ را تا حدود زیاد برطرف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 80 میلیارد ریال قرارداد صنعتی در خراسان رضوی

انعقاد 80 میلیارد ریال قرارداد صنعتی در خراسان رضوی