مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-09سياسي

لایینی: مسؤولان نوکری مردم را افتخار بدانند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در نظام اسلامی مسؤولان جز نوکری و خدمت گزاری مردم شأنیتی ندارند، گفت: نباید مردم را در ادارات معطل کرد و باید با نظارت جدی بر روند خدمت رسانی جریان امور مردم را تسهیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیش از یک ماه از انتصاب آیت الله محمدی لایینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران می گذرد و طی این مدت همچنان پرتلاش با نگاه مردم دیدارها مختلف با مسؤولان ادامه دارد و در تمام این دیدارها بر توجه به مردم تاکید شده است که بسیار بااهمیت است.

 ‏آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع مسؤولان و کارکنان مرکز بهداشت ساری اظهار کرد: مردم ما شایسته ترین هستند و باید بهترین خدمات را به آنها ارائه کرد.

 ‏امام جمعه ساری تصریح کرد:  در جامعه اسلامی همه مسؤولان خادم  مردم هستند و کار مردم باید به نحو احسن در دستگاه ها انجام شود.

محمدی لایینی  با اشاره به تجلیل شایسته امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب از مردم بابصیرت ایران اسلامی گفت: مردم فهیم و انقلابی ایران در مقاطع گوناگون به ویژه در جریان اغتشاشات اخیر اوج بصیرت خود را نشان دادند و با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران توطئه شوم علیه  انقلاب اسلامی را خنثی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایینی: مسؤولان نوکری مردم را افتخار بدانند

لایینی: مسؤولان نوکری مردم را افتخار بدانند