مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:152019-12-09اقتصادي

هشدار بانک مرکزی فرانسه نسبت به عواقب اعتصابات


بانک مرکزی فرانسه با هشدار نسبت به تداوم اعتصابات این کشور پیش بینی کرد رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه پایانی سال کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از لو فیگارو، پس از آن که اقتصاد فرانسه در سه ماهه سوم امسال رشد اقتصادی 0.

3 درصدی را تجربه کرد به نظر می رسد که فعالیت های اقتصادی در سه ماه پایانی سال با کندی مواجه خواهند شد به گونه ای که بانک مرکزی فرانسه امروز (دوشنبه) با انتشار گزارشی پیش بینی کرد رشد اقتصادی سه ماهه چهارم امسال این کشور به 0.

2 درصد برسد.

طبق اعلام این نهاد پولی فرانسوی، در ماه نوامبر میزان تولیدات صنعتی این کشور در مقایسه با ماه قبل نسبتا ثابت باقی مانده است اما میزان تولیدات به ویژه در بخش خودروسازی با کاهشی محسوس مواجه شده است و طبق پیش بینی بانک مرکزی فرانسه انتظار می رود در ماه دسامبر رشد بخش تولیدات صنعتی در سطح ضعیفی باقی بماند.

هم چنین در بخش ساخت و ساز، حجم فعالیات ها کاهش داشته است اما انتظار می رود که در ماه دسامبر میزان ساخت و سازها بیشتر شود.

در بخش خدمات نیز رشد خفیفی در ماه نوامبر به ثبت رسیده است که بیشترین رشد در این بخش مربوط به رستوران و هتلداری و حمل و نقل بوده است.

هم چنین در نظرسنجی از مدیران ارشد بنگاه های بزرگ مشخص شد که بیشتر این مدیران انتظار ثبت رشدی در محدوده 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بانک مرکزی فرانسه نسبت به عواقب اعتصابات

هشدار بانک مرکزی فرانسه نسبت به عواقب اعتصابات