مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-09سياسي

تعامل هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات در مازندران


استاندار مازندران در جمع فرمانداران و اعضای هیات بازرسی انتخابات بر تعامل دوسویه هیات های اجرایی و بازرسی در استان تاکید کرد.

- مرکز مازندران، احمد حسین زادگان در همایش مشترک هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در دانشگاه آزاد شهرستان ساری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: سلامت انتخابات و رصد فعالیت های انتخاباتی تنش زا، محور کار هیات های انتخابات است.

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت توجه اعضای هیات اجرایی در قبل، حین و بعد از رای گیری و نیز رعایت زمان بندی و اطاعت از مر قانون از فرمانداران خواست: با بی طرفی کامل و شناسایی نقاط پرتنش و تحرکات محفلی، آرامش در برپایی انتخابات را پیگیری کنند.

احمد حسین زادگان افزود: در شرایط اقتصادی پیش رو هرگونه رفتار های هیجانی لیدر های تبلیعاتی و یا اعضای هیات اجرایی و بازرسی مطرود بوده و در برپایی انتخابات، صیانت از آرا پس از تایید صلاحیت ها بایستی مورد توجه فرمانداران قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه قانون پیش بینی لازم در تایید صلاحیت ها را انجام داده است، سرعت بخشیدن برای استعلام صلاحیت نامزد ها به تناسب نوع مسئولیت نهاد های نظارتی را خواستار شد و گفت: دوره های گذشته نتیجه استعلامات در سطوح ملی و استانی دیر به نتیجه رسیده و همین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات در مازندران

تعامل هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات در مازندران