مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-09اقتصادي

برخورد جدی با افزایش قیمت در استان سمنان/نان گران نشد


معاون سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه با هرگونه افزایش قیمت به دلیل قیمت بنزین در استان برخورد می شود، گفت: برخلاف سایر استان ها قیمت نان در استان هیچ افزایشی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی بعدازظهر دوشنبه در نشست تبیینی، اطلاع رسانی و خبری در قالب نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه پس از اصلاح قیمت بنزین شاهد برخی افزایش قیمت های غیرقانونی در استان بودیم، ابراز داشت: برای جلوگیری از این امر بازار استان تحت نظارت و پایش شدیدتر قرارگرفته است که باید گفت طی هشت ماهه نخست امسال 39 هزار و 185 مورد بازرسی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه قیمت نان در استان سمنان هیچ افزایشی نداشته است، افزود: برای پیشگیری از افزایش قیمت ها بازرسان به صورت دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی استان سمنان بازدید و برای برخی از آن ها پرونده تخلف نیز تشکیل شده است.

معاون سازمان صمت استان سمنان از فعالیت 52 بازرسی برای نظارت و پایش بازار سطح استان خبر داد و ابراز داشت: وجود 30 هزار واحد صنفی و پنج هزار قلم کالا شاید کار را برای نظارت بر همه آن ها سخت کند اما همکاری مردم در اطلاع موارد تخلف باعث تسهیل این روند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با افزایش قیمت در استان سمنان/نان گران نشد

برخورد جدی با افزایش قیمت در استان سمنان/نان گران نشد