مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09سياسي

افزایش 27 درصدی میزان ثبت نام برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر این که ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل در استان افزایش 27 درصدی داشته است، افزود: - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر این که ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل در استان افزایش 27 درصدی داشته است، افزود: این موضوع نشان از انتخاباتی پرشور دارد که امیدواریم با نقش آفرینی رسانه ها و گروه های مرجع، شاهد مشارکت گسترده تری باشیم.

علیار راستگو در نشستی با اصحاب رسانه استان با بیان این که در مجموع، ثبت نام 794 داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نهایی شده است، افزود: فرآیند ثبت نام چهار داوطلب(سه داوطلب از تبریز و یک داوطلب از مراغه) نیز هنوز نهایی نشده است.

وی با بیان این که از مجموع کل داوطلبان، 88 نفر(11 درصد) خانم بوده است، گفت: بیشترین تعداد ثبت نام با 336 داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بوده و سپس مرند و جلفا با 71 داوطلب، مراغه و عجب شیر با 58 داوطلب و میانه 49 داوطلب، بیشترین ثبت نامی ها را دارند.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان این که در سطح استان برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی 41 نفر ثبت نام کرده است، افزود: در تبریز نیز برای هر کرسی(شش کرسی) 56 نفر ثبت نام کرده و بیشترین مدرک تحصیلی نیز مدرک فوق ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی میزان ثبت نام برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

افزایش 27 درصدی میزان ثبت نام برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی