مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-09سياسي

ایسنای جوان و حرفه ای، تخصصی به موضوعات می پردازد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ایسنا فعالیت خوبی در حوزه زنان و خانواده داشته و یک خبرگزاری تأثیرگذار است که با تیمی جوان و حرفه ای به صورت تخصصی و جدی به موضوعات می پردازد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ایسنا فعالیت خوبی در حوزه زنان و خانواده داشته و یک خبرگزاری تأثیرگذار است که با تیمی جوان و حرفه ای به صورت تخصصی و جدی به موضوعات می پردازد.

16 آذر 78 اولین خبر به مناسبت روز دانشجو از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مخابره شد، این خبرگزاری با رسالتی علمی پای به عرصه خبر گذاشت.

رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تأسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده است.

صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در گفت وگو با ایسنا، بابیان اینکه پیگیر اخبار ایسنا است، اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به جایگاه خانواده در اسلام و کشورمان نگاه رسانه ها به این حوزه ویژه باشد و از ایسنا نیز بیشتر از سایر رسانه ها انتظار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنای جوان و حرفه ای، تخصصی به موضوعات می پردازد

ایسنای جوان و حرفه ای، تخصصی به موضوعات می پردازد