مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-09اقتصادي

عضو کمیسیون انرژی: رییس جمهور با مردم صحبت کند


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با برشمردن اهداف مثبت مطرح شده از سوی دولت برای سیاست اصلاح قیمت بنزین در عین حال تاثیر این اقدام در دو سه هفته اخیر بر قیمت کالاها و خدمات را یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلام امینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به این که دولت وظیفه دارد جلوی گرانی ها و آسیب به اقشار محروم را بگیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هم چنین به اهداف مطرح شده از سوی دولت برای سیاست اصلاح قیمت بنزین از جمله ایجاد عدالت اجتماعی، کم کردن فاصله طبقاتی، متناسب سازی قیمت بنزین با قیمت جهانی، جلوگیری از مصرف بی رویه سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و کاهش آلودگی هوا اشاره کردو در عین حال تاثیر این اقدام در دو سه هفته اخیر بر قیمت کالا و خدمات را یادآور شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است: مسئولان به جای آن که از ابتدا اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ کنند در روزهای بعد به فکر درمان افتادند و می خواهند تاثیر گرانی بنزین به سایر کالاها را کنترل کنند.

این شیوه منطقی به نظر نمی رسد؛ چراکه پایه اصلی سوخت درون شهری یا ارتباط بین مراکز تولید و مصرف و حمل و نقل عمومی، بنزین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون انرژی: رییس جمهور با مردم صحبت کند

عضو کمیسیون انرژی: رییس جمهور با مردم صحبت کند