مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-09اقتصادي

توزیع دو هزار و 127 تن برنج در خراسان جنوبی/کمبود کالایی نداریم


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی از توزیع دو هزار و 127 تن برنج تنظیم بازار در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الیاس جویبان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مهمترین موضوع بخش تنظیم بازار استان طی یک ماه گذشته کمبود برنج پاکستانی بود که به دلیل ممنوعیت واردات برنج اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این مدت از نظر توزیع برنج هندی هیچ کمبودی در استان وجود نداشت اما قیمت برنج پاکستانی در برخی موارد به بالای 100 هزار تومان نیز رسید، بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده با وزارت در مرحله نخست 408 برنج پاکستانی به استان اختصاص داده شد که کار و توزیع آن از هفته گذشته آغاز شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان 150 تومان در مرکز استان توزیع و برای هر شهرستان نیز 24 تن تأمین شده است.

جویبان با بیان اینکه در روز گذشته نیز 360 برنج پاکستانی برای استان جذب شده است، عنوان داشت: همچنین امروز 268 تن سهمیه جدید به استان تخصیص پیدا کرده که با جذب این کالاها مشکلی در تامین برنج پاکستانی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: در مجموع از هفته گذشته تاکنون 987 برنج پاکستانی برای استان جذب شده که از این میزان 450 تومان توزیع و مابقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع دو هزار و 127 تن برنج در خراسان جنوبی/کمبود کالایی نداریم

توزیع دو هزار و 127 تن برنج در خراسان جنوبی/کمبود کالایی نداریم