مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:512019-12-09سياسي

اصلی ترین مشکلات ارتباطی خانواده های اهوازی کدامند؟


عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به نتایج برگزاری کارگاه های طرح ملی گفتگوی خانواده در خوزستان، استفاده نامناسب از فضای مجازی، - ایسنا/خوزستان عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به نتایج برگزاری کارگاه های طرح ملی گفتگوی خانواده در خوزستان، استفاده نامناسب از فضای مجازی، اعتیاد و مواد مخدر، نبود ارتباط و تفاهم میان افراد خانواده و نبود صمیمیت را از اصلی ترین و برجسته ترین مسائل خانواده ها برشمرد.

حسین ملتفت امروز (18 آذرماه) در مجمع پارلمان زنان خوزستان اظهار کرد: دی ماه سال گذشته گزارشی از فاز نخست طرح ملی گفتگوی خانواده ارائه شد.

اجرای این طرح از اهواز آغاز شد و به کمک سازمان های مردم نهاد در مرحله اول، کل استان خوزستان را پوشش دادیم اما در فاز دوم به سراغ محله ها رفتیم و شش کارگاه در شش محله اجرا کردیم.

در این مرحله سعی شد که طرح بیشتر در محله های کم برخوردار اجرا شود که با حمایت سازمان های مردم نهاد در این خصوص کار کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در طرح ملی گفتگوی خانواده شش کارگاه در اهواز در مناطق گلستان، حصیرآباد، سلیم آباد، کوی علوی و دانشگاه شهید چمران برای مادران، پدران و فرزندان برگزار شد که چهار کارگاه از این تعداد در مناطق کم برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مشکلات ارتباطی خانواده های اهوازی کدامند؟

اصلی ترین مشکلات ارتباطی خانواده های اهوازی کدامند؟