مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09دانش

مشاوره پلیس به دانشجویان درباره خطر های مواد مخدر


تفاهم نامه همکاری در حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بین ناجا و وزارت علوم، امضا شد.

- ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، تفاهم نامه همکاری در حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امضا کردند.

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو ، سردار محمد مسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اقای غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آقای غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اظهارداشت: در چند سال گذشته با ورود دانشجویان دانشگاه ها و اهتمام نهاد هایی همچون سازمان اجتماعی وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر، شاهد فعالیت های گسترده ای در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص در مبحث مواد مخدر بوده ایم.

وی افزود: سازمان امور دانشجویان نیز در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای و راه اندازی کانون های دانشگاهی فعالیت قابل توجهی را در دانشگاه ها انجام داده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز در چارچوب وظایف و مأموریت های خود با رویکرد پیشگیرانه اقدامات مؤثری داشته و تولید همین مجموعه های هنری که با مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره پلیس به دانشجویان درباره خطر های مواد مخدر

مشاوره پلیس به دانشجویان درباره خطر های مواد مخدر