مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09سياسي

عده ای با ضعف هایشان دشمن را به طمع می اندازند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عده ای با ضعف هایی که نشان می دهند دشمن را به طمع می اندازند، گفت: دشمن تلاش دارد که قانون اساسی به معنای اصلی در جامعه پیاده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با مسئول قرارگاه پیشرفت آبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تمامی مسائل مقدمات و این مقدمات اهدافی نیز به دنبال دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مردم به دست قرارگاه پیشرفت و آبادانی برطرف می شود که بسیار ارزشمند است، افزود: اگر در یک شرایط عادی انسان بتواند مشکل مردمی را حل کند و قلب غم آلود عده ای را خوشحال کند بالاترین ثواب ها را کسب کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز تمام کفر با تمام دین برای سرنوشت فردا دست به گریبان هستند و شرایط عادی نیست، گفت: خدمات قرارگاه رنگ جدیدی به خود می گیرد چراکه در شرایط غیر عادی مشکلات مردم را بررسی و پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ و خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جامعه فراگیر شود، هیچ دشمنی در سطح کره زمین نمی تواند دشمنی خود را با کشور ایران اظهار کند، عنوان کرد: امروز که دنیای شرق و غربی که به سرگردانی رسیدند اگر اسوه عدل و حق در عمل پیاده شود از سراسر دنیا جذب آن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای با ضعف هایشان دشمن را به طمع می اندازند

عده ای با ضعف هایشان دشمن را به طمع می اندازند