مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-09سياسي

یازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل


یازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل با شعار «فرماندهی و کنترل یکپارچه: چالش های مدیریت بحران در کشور و راه حل های آن» در روز های 20 و 21 آذر برگزار می شود.

- با شعار فرماندهی و کنترل یکپارچه: چالش های مدیریت بحران در کشور و راه حل های آن در روز های 20 و 21 آذر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل با هدف گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه ای در این حوزه برگزار خواهد شد.

این همایش به ریاست آقای دکتر سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیری آقای دکتر سید مصطفی صفوی برگزار می شود.

این همایش با محوریت اصول اولیه و مفاهیم بنیادی کاربرد فرماندهی و کنترل در حوزه های غیرنظامی، مفاهیم پایه و نقش فرماندهی و کنترل در مدیریت بحران، برنامه ریزی راهبردی، معماری و طراحی در حوزه فرماندهی کنترل و زیرساخت های پایه در فضای سایبری/ مجازی کشور شامل شبکه ملی اطلاعات، سیستم عامل بومی، جستجوگر بومی، پیام رسان های اجتماعی بومی برگزار می شود.

دیگر محور های این همایش شامل طراحی و توسعه زیرساخت های فرماندهی و کنترل (زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی)، سایبری، فضایی و عملیات مشترک، مدل سازی و شبیه سازی بازی ها و بازی جنگ در فرآیند های فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل

یازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل