مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-09بين الملل

دادگاه سودان 23 آذر حکم نهایی عمر البشیر را اعلام می کند


در حالیکه پیش بینی می شود، دادگاه سودان روز شنبه 14 دسامبر (23 آذر) حکم نهایی را علیه رییس جمهوری برکنار شده این کشور به اتهام پولشویی، فساد، - در حالیکه پیش بینی می شود، دادگاه سودان روز شنبه 14 دسامبر (23 آذر) حکم نهایی را علیه رییس جمهوری برکنار شده این کشور به اتهام پولشویی، فساد، کسب مال از راه غیرقانونی صادر کند، حامیان البشیر خواستار برگزاری تظاهرات در حمایت از او شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، عمر البشیر، رییس جمهوری برکنار شده سودان که در زندان خارطوم تحت بازداشت قرار دارد با چندین پرونده روبروست که شامل نقض قانون اساسی، براندازی دولت دموکراتیک و از همه مهم تر رهبری کودتای 30 ژوئن 1989 است که او را به قدرت رساند و مجازات این اتهامات در صورت محکومیت البشیر اعدام یا حبس ابد خواهد بود.

در حالی که البشیر با پیگیری های دستگاه قضایی سودان روبروست، نهادهای وابسته به نظام او خواستار برگزاری راهپیمایی روز شنبه در خارطوم همزمان با اعلام حکم نهایی دادگاه علیه وی شدند.

در همین راستا، وجدی صالح، سخنگوی ائتلاف آزادی و تغییر اعلام کرد، هدف از تظاهرات روز شنبه بالا بردن روحیه حامیان نظام شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه سودان 23 آذر حکم نهایی عمر البشیر را اعلام می کند

دادگاه سودان 23 آذر حکم نهایی عمر البشیر را اعلام می کند