مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:322019-12-09دانش

سیاست زدگی و عوام گرایی از آسیب های جنبش دانشجویی است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام سیاست زدگی و عوام گرایی و عدم خودارزیابی را از آسیب های جنبش دانشجویی عنوان کرد.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام سیاست زدگی و عوام گرایی و عدم خودارزیابی را از آسیب های جنبش دانشجویی عنوان کرد.

دکتر اسد میرزایی در حاشیه مراسم روز دانشجو اظهار کرد: قدمت جنبش دانشجویی عمری به درازای دانشگاه دارد و دانشجو چشم بیدار و آگاه جامعه است که اگرچه قدمت زیادی دارد اما همیشه دچار فراز و نشیب بوده است اما کماکان روح زنده و کمال گرای دانشگاه بوده و خواهد بود.

وی در مورد آسیب های جنبش دانشجویی گفت: جنبش دانشجویی دو آسیب دارد که یکی سیاست زدگی و عوام گرایی است چون اگر دانشجو سیاست زده شود در نهایت منجر به سیاست زدایی خواهد شد.

وی ادامه داد: آسیب دوم این جنبش، عدم قضاوت خود است، چون جبش دانشجویی باید خودارزیابی هم داشته باشد و باید علاوه بر رصد دانشگاه و جامعه، خود را نیز ارزیابی، قضاوت و بازبینی کند.

اسد میرزایی با بیان اینکه 16 آذر نماد استبداد و استکبارستیزی است، تصریح کرد: سه دانشجوی اهورایی و شهید آسمانی یعنی مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت رضوی در 16 آذر سال 1332 با اهدای خون خود، جنبش دانشجویی را تا ابد بیمه و در تاریخ ماندگار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی و عوام گرایی از آسیب های جنبش دانشجویی است

سیاست زدگی و عوام گرایی از آسیب های جنبش دانشجویی است