مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-09بين الملل

طارق حداد استعفا کرد


خبرنگار نیوزویک در پی خودداری از انتشار مقاله افشاگرانه او درباره حمله شیمیایی در سوریه استعفا کرد - خبرنگار هفته نامه آمریکایی نیوزویک در پی خودداری تحریریه این مجله از انتشار مقاله او در مورد نامه یک مهندس سازمان منع تسلیحات شیمیایی که اظهارات آمریکا را در مورد حمله شیمیایی دوما زیر سؤال می بُرد، استعفا کرد‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بحبوحه افشاگری ها در مورد تحریف شدن گزارش مربوط به این حمله شیمیایی ادعایی که در ویکیلیکس منتشر شد، خبرنگار طارق حداد در توییتر نوشت اطلاعاتی را منتشر می کند که در رسانه های آمریکایی ممنوعیت انتشار دارد.

این خبرنگار نوشت: دیروز من پس از مواجه شدن با ممانعت از افشای اطلاعاتی که باید در نامه درز کرده سازمان منع تسلیحات شیمیایی منتشر می شد، نیوزویک را ترک کردم.

من شواهدی در مورد ممنوعیت انتشار رسانه ای در خصوص این مسئله همچنین شواهدی در خصوص یک مورد دیگر وقتی خبری صحیح، اما دردسرساز برای مقامات آمریکا حذف می شود، جمع آوری کردم.

این خبرنگار همچنین اعلام کرد پیامی الکترونیک دریافت کرد که در آن به او یادآور می شد قرارداد استخدام او شامل یک بند در مورد اطلاعات محرمانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارق حداد استعفا کرد

طارق حداد استعفا کرد