مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-09سياسي

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای برای مقابله آثار روانی تحریم ها


قرارگاه رسانه ای در شرایط تحریم باعث می شود تا انتشار برخی اخبار، فضا را برای فعالیت اقتصادی ناامن نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای رامین نورقلی پور با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر وقوع برخی تخلف و فساد در بعضی از واحدهای تولیدی افزود: در زمانی قرار داریم که باید از تولید و تولیدکننده حمایت حداکثر داشته باشیم و باید تا حد ممکن بتوانیم از رسانه ای کردن نامها و اسامی تولیدکنندگان چه در حوزه خصوصی و چه در حوزه دولتی پرهیز کنیم و این مساله ای بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت و مقابله با فساد گفت: کسی با نظارت و مقابله با فساد مخالف نیست و این کار باید با جدیت ادامه یابد اما نباید این مسئله به تولید ملی ضربه وارد کند.

نماینده مردم کردکوی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایطی که به دنبال تحریم ایجاد شده شرایط ناپایداری در اقتصاد است و این شرایط ناپایدار موجب ایجاد سوء استفاده هایی نیز می شود و در این مساله هیچ تردیدی وجود ندارد اما در رسانه ای کردن این مسائل باید با تدبیر بیشتری عمل کنیم و عملکرد رسانه ای ما باید متناسب با شرایط تحریم تغییرکند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص رسانه ای شدن پرونده یکی از شرکت های بزرگ قطعه سازی کشور گفت: رسانه ای کردن این پرونده در شرایط تحریم کار درستی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای برای مقابله آثار روانی تحریم ها

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای برای مقابله آثار روانی تحریم ها