مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-09اجتماعي

زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) اعلام شد


رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) زمان ثبت نام در آزمون ورودی این مرکز در سال تحصیلی 99-98 را از 23 آذرماه اعلام کرد.

- قم - رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) زمان ثبت نام در آزمون ورودی این مرکز در سال تحصیلی 99-98 را از 23 آذرماه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام اباذر عمرانی فر اظهار داشت: سامانه خرید کارت و ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی آینده روز شنبه 23 آذر ساعت 12 فعال می شود.

وی افزود: امکان ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‎های همسو برای مقطع سطح 3 وجود دارد که فارغ التحصیلان 71 رشته تحصیلی دانشگاه ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مقطع تحصیلی سطح 2 ویژه داوطلبان جدید الورود است که دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر برای پذیرش در این آزمون الزامی است و تمام افرادی که دارای مدرک دیپلم یا بالاتر در یکی از رشته های دایر در آموزش و پروش یا مراکز آموزش عالی باشند، امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برنامه بازپذیری سطح 2 (کارشناسی ناپیوسته) ویژه طلابی است که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا 75 واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه های علمیه گذرانده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) اعلام شد

زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) اعلام شد