مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-09سياسي

تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح


رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: این پژوهشگاه متولی تدوین متن های آموزشی برای نیروهای مسلح است و 700 متن آموزشی برای این نیروها تدوین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین حمید نگارش پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به تاریخچه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) اظهار کرد: این پژوهشگاه وابسته به دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است و قدمتی 40 ساله دارد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در جوار حوزه علمیه قم است و از ظرفیت های این حوزه بهره می برد، این پژوهشگاه آثاری در تزار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دارد و دارای ظرفیت پاسخگویی به نیازهای نیروهای مسلح است.

رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: این پژوهشگاه به دنبال تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است و روزآمدسازی اطلاعات علمی پژوهشگران خود را دنبال می کند، پژوهشگران پژوهشگاه توانمندی علمی بالایی دارند.

نگارش پرهیز از کار تکراری را سیاست پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) دانست و تصریح کرد: این پژوهشگاه با مراکز پژوهشی دیگر ارتباط خوبی دارد و به دنبال هم افزایی با این مراکز است تا کار جزیره ای صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح

تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح