مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-09اقتصادي

پایان پروژه متروی پردیس، پرند، پاکدشت، اسلامشهر و ورامین تا سال 1400


رییس سازمان برنامه وبودجه استان تهران گفت: به توجه به اقدامات انجام شده، پیش بینی می کنیم پروژه های مترو استان تهران تا سال 1400 به اتمام برسد.

- نعمت اله ترکی رییس سازمان برنامه وبودجه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص تأمین اعتبار متروی پردیس، پرند، اسلامشهر و ورامین، اظهار کرد: امسال متروی پردیس در ردیف بودجه قرارگرفته، اما متروی پردیس با مشارکت شرکت عمران پردیس ساخته می شود و منابع مالی این پروژه نیز بر عهده این شرکت است تا به صورت مشارکتی به سرانجام برسد.

وی گفت: در سال آینده برای مترو پردیس ردیف بودجه اختصاص دادیم اما به دلیل مشارکتی بودن این پروژه ردیف های دولتی برای پشتیبانی در نظر گرفته شده است.

ترکی افزود: مطالعات متروی پردیس به اتمام رسیده و شرکت عمران زمان آغاز عملیات عمرانی را دهه فجر اعلام کرده است و سعی ما بر این است که متروی تهران به پردیس جزو شاخص ترین و بی نظیرترین پروژه مترو شود.

رییس سازمان برنامه وبودجه استان تهران در خصوص وضعیت متروی تهران به اسلامشهر، بیان کرد: منابع مالی این پروژه از ابتدای امسال به صورت مشارکتی با دولت، حوزه بخش خصوصی و شهرداری اسلامشهر آغازشده است.

وی اضافه کرد: دستگاه ها و تجهیزات متروی اسلامشهر با تفاهم نامه میان شهرداری و قرارگاه خاتم انبیاء تهیه و پیشرفت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پروژه متروی پردیس، پرند، پاکدشت، اسلامشهر و ورامین تا سال 1400

پایان پروژه متروی پردیس، پرند، پاکدشت، اسلامشهر و ورامین تا سال 1400