مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:072019-12-09اقتصادي

برگزاری نشست بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه


رییس بنیاد نخبگان استان گلستان از برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور نخبگان، فعالان صنعتی و مسئولان، - ایسنا/گلستان رییس بنیاد نخبگان استان گلستان از برگزاری نشست تخصصی "بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه" با حضور نخبگان، فعالان صنعتی و مسئولان، همزمان با هفته پژوهش خبرداد.

ابوالقاسم خزاعیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این نشست تخصصی با هدف تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه روز چهارشنبه 20 آذر ماه در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط نخبگان و دانشگاهیان با بخش های مختلف صنعت، گفت: تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب کاربردی شدن تحقیقات در دانشگاه ها و ارتقاء توان بنگاه های صنعتی و ظرفیت سازی در حوزه اشتغال می شود.

رییس بنیاد نخبگان گلستان افزود: در همین راستا، کمیته توسعه و سرمایه گذاری بنیاد نخبگان گلستان، ذیل شورای راهبردی جمعیت استان گلستان، نشست تخصصی را تحت عنوان بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه ریزی کرده است.

خزاعیان گفت: بررسی روش ها و الگوهای همکاری و هم افزایی دانشگاه و صنعت، بررسی زیرساخت های لازم جهت ایجاد ارتباط مؤثر و فعال بین دانشگاه و صنعت، نقش نخبگان در توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه

برگزاری نشست بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه