مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-09حوادث

جوان کر و لال ایلامی مهمان امام رضا (ع) شد


جوان گمشده ایلامی که به اشتباه به عنوان تبعه افغان دستگیر و به افغانستان منتقل شده بود، پس از بازگشت به ایران به پابوس امام رضا(ع) رفت.

- ایلام -جوان گمشده ایلامی که به اشتباه به عنوان تبعه افغان دستگیر و به افغانستان منتقل شده بود، پس از بازگشت به ایران به پابوس امام رضا(ع) رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد آس ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به طور مادرزاد کر و لال است، در تاریخ بیستم آبان ماه گذشته با یک دستگاه موتور سیکلت به قصد زیارت امام رضا(ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک کرد.

وی در شهرستان خرم آباد استان لرستان توسط عوامل انتظامی کلانتری 12 این شهرستان به عنوان تبعه افغان دستگیر می شود.

پس از مراحل قانونی وی به اردوگاه ابراهیم آباد محل اسکان اتباع افغان در شهرستان اراک انتقال یافت و پس از چند روز حامد از طریق مرز تایباد به کشور افغانستان منتقل شد.

پس از چند روز عمو و پسرعموی این جوان راهی کشور افغانستان شدند تا از سرنوشت حامد خبری بدست آورند و زمینه بازگشتش را به کشور فراهم کنند.

با پیگیری های خانواده حامد در ایران و همچنین رسانه ای شدن این موضوع سرانجام طی چند روز گذشته از کنسولگری ایران در شهر هرات کشور افغانستان به آنها خبر پیدا شدن این جوان به خانواده اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان کر و لال ایلامی مهمان امام رضا (ع) شد

جوان کر و لال ایلامی مهمان امام رضا (ع) شد