مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:312019-12-09بين الملل

حمله گروه های یهودی آمریکا به ترامپ


چند گروه یهودی آمریکا، دونالد ترامپ را به خاطر اظهارات اخیرش در جریان نشست گروه موسوم به شورای اسراییلی- آمریکایی که طی آن ترامپ از آمریکایی های خواسته بود بیشتر اسراییل را دوست داشته باشند مورد انتقاد قرار داده و اظهارات وی را دارای بار یهودی .

- چند گروه یهودی آمریکا، دونالد ترامپ را به خاطر اظهارات اخیرش در جریان نشست گروه موسوم به "شورای اسراییلی- آمریکایی" که طی آن ترامپ از آمریکایی های خواسته بود "بیشتر اسراییل را دوست داشته باشند" مورد انتقاد قرار داده و اظهارات وی را دارای بار یهودی ستیزی و به شدت توهین آمیز دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، گروه موسوم به شورای دموکراتیک یهودی آمریکا اعلام کرد، اظهارات دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور طی شنبه شب در نشست شورای اسراییلی- آمریکایی به شدت توهین آمیز بوده و دارای کلیشه های منفی مورد استفاده در طول تاریخ برای هدف قرار دادن یهودیان بوده اند.

این گروه ماه گذشته میلادی نیز در یک تبلیغ اعلام کرده بود، دونالد ترامپ بزرگترین تهدید علیه یهودیان آمریکا است .

هالی سویفر، مدیر اجرایی شورای دموکراتیک یهودی آمریکا در بیانیه ای گفت: ما شدیدا اظهارات متعصبانه و زننده رییس جمهور آمریکا که بار دیگر در آنها از کلیشه های یهودی ستیزانه برای توصیف یهود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله گروه های یهودی آمریکا به ترامپ

حمله گروه های یهودی آمریکا به ترامپ