مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-09سياسي

از گارد برخی دانشجویان موسیقی نسبت به روحانیون تا نگاهی متفاوت به ازدواج دانشجویی


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر قشر دانشجو با روحانیان گفت: گاه دانشجوی موسیقی با این فرض که من آخوند با موسیقی مخالفم از همان ابتدا گارد می گیرد و حتی به خودش جرئت نمی دهد که بپرسد آیا این مسئله صحت دارد .

- در گفتگو با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر عنوان شد از گارد برخی دانشجویان موسیقی نسبت به روحانیون تا نگاهی متفاوت به ازدواج دانشجویی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر قشر دانشجو با روحانیان گفت: گاه دانشجوی موسیقی با این فرض که من آخوند با موسیقی مخالفم از همان ابتدا گارد می گیرد و حتی به خودش جرئت نمی دهد که بپرسد آیا این مسئله صحت دارد یا خیر؟ تصور می کنم عدم شناخت و باز هم تأکید می کنم عدم شناخت من روحانی از دانشجو و دانشجو از من روحانی نتیجه اش چنین چیزی می شود که شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد دوست پرور در گفت و گو با ایسنا، درباره تحقق اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر، تعامل دانشجویان و اساتید دانشگاه هنر با این دفتر و اینکه این نهاد آیا می تواند فصل مشترکی میان برنامه های خود با فضای حاکم دانشجویی در این دانشگاه برای استفاده از هنر برقرار کند توضیحاتی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گارد برخی دانشجویان موسیقی نسبت به روحانیون تا نگاهی متفاوت به ازدواج دانشجویی

از گارد برخی دانشجویان موسیقی نسبت به روحانیون تا نگاهی متفاوت به ازدواج دانشجویی