مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-09فناوري

آذری جهرمی: پنجشنبه برای مردم سورپرایز خواهیم داشت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز بزرگ خواهیم داشت که از طریق شبکه های مجازی به اطلاع مردم خواهیم رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس آذری جهرمی وزیر ارتباطات در همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که در برج میلاد پیش از ظهر امروز و با حضور شهردار تهران پیروز حناچی، رییس شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی برگزار شد گفت: سال گذشته تفاهم نامه ای با شهردار تهران نوشته شد تا با استفاده از هوشمندسازی تهران را به شهری سالم و پاک و امن تبدیل کنیم که اتفاقات خوبی هم رخ داد.

وی ادامه داد: ضرورت ها و الزاماتی در این حوزه وجود دارد اما اگر امروز به صورت هوشمند مدیریت نکنیم حتما مدیریت مان قابل قبول نخواهد بود و یادمان باشد که بازار هوشمند سازی هم باید وجود داشته باشد.

آذری جهرمی گفت: ثمره این تفاهم نامه این بود که امروز اگر کسی به 137 زنگ بزند اینگونه نیست که در نحوه دادن آدرسش گنگ باشد یا بتواند مزاحمتی ایجاد کند بلکه از طریق API های دولتی می توان محدوده حضور فرد را اعلام کرد.

وزیر ارتباطات افزود: امروز تلاش های زیادی برای طراحی مدل حرکتی خودروها شده است و امروز شرکتهای قدرتمندی داریم که داده های قدرتمندتری از داده های شهرداری و ویز را در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: پنجشنبه برای مردم سورپرایز خواهیم داشت

آذری جهرمی: پنجشنبه برای مردم سورپرایز خواهیم داشت