مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-09فناوري

کاربران سامانه تهران من در یک سال 5 برابر شده است


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: تعداد کاربران سامانه تهران من در طول یک سال از 500 هزار نفر به 2.

5 میلیون نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صبح امروز در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که با حضور مسؤولان شهری و معاون علمی ریاست جمهوری در برج میلاد برگزار شد گفت: امروز خلاصه ای از آنچه خانواده بزرگ شهرداری در حوزه هوشمند سازی انجام داده را ارایه خواهیم کرد.

فرجود ادامه داد: اولین کاری که در یک سال گذشته در دستور کار ما بود داشتن برنامه منسجم در پنج سرفصل بود که کلان پروژه هایی ذیل هر کدام از اینها اجرا شد که مهمترین سرفصل آن ارایه خدمات دیجیتال به شهروندان بود و در ادامه دومین سرفصل مهم ما بحث شفافیت بود.

وی افزود: حوزه دیگر بحث نوآوری و توجه به کسب و کارهای نواور و راه اندازی مراکز نوآوری بود و اما محور بعدی بحث حمل و نقل هوشمند و پاک را دنبال کردیم و به دنبال مدیریت ترافیک با استفاده از داده های هوشمند بودیم.

مدیرعامل فاوای شهرداری تهران گفت: وی تحول دیجیتالی شهروندی به معنای استفاده از سامانه های هوشمند را زیر ساخت همه سرفصل ها عنوان کرد و گفت تلاش شد تا اقدامات به گونه ای باشد که شهروندان دسترسی های شأن به خدمات راحت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران سامانه تهران من در یک سال 5 برابر شده است

کاربران سامانه تهران من در یک سال 5 برابر شده است