مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-09اقتصادي

ابلاغ 73میلیارد تومان اعتبار کشاورزی؛ مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی


73میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به بخش کشاورزی خراسان شمالی ابلاغ شد.

- ابلاغ 73میلیارد تومان اعتبار کشاورزی؛ مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی 73میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به بخش کشاورزی خراسان شمالی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از محل سفر هیات دولت در تیر ماه امسال به استان 209میلیارد تومان اعتبار کشاورزی برای دو سال تصویب شد که تا کنون بیش از 73میلیارد تومان معادل 35درصد آن ابلاغ شد.

عبدالله یوسفی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای اجرای هشت پروژه در بخش کشاورزی این استان مصوب شد افزود:این طرحها در حوزه سامانه های نوین آبیاری، ایجاد مجتمع های گلخانه ای، احیای قنوات، طرحهای انتقال آب و پروژه های آبخیزداری و امور عشایری اجرا می شود.

وی گفت: همچنین از مجموع اعتبار در نظر گرفته شده 20میلیارد تومان برای بخش عشایری است که تاکنون 2میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: علاوه بر اعتبار مصوب سفر هیات دولت به استان، 3میلیارد و 181میلیون تومان و 15میلیون یورو اعتبار دیگر نیز به عنوان تسهیلات بانکی در قالب تفاهم نامه ها برای حوزه کشاورزی منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 73میلیارد تومان اعتبار کشاورزی؛ مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی

ابلاغ 73میلیارد تومان اعتبار کشاورزی؛ مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی