مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 20:502019-12-08اقتصادي

ترویج تکنولوژی و تولید محصول سالم


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ترویج تکنولوژی و تولید محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی تاکید کرد.

- عبدالرضا بازدار، در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری، تجهیزات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و دامپزشکی استان اظهار کرد: در این نمایشگاه دانش بنیان با دعوت از شرکت ها و تولیدکنندگان و نوآوران سراسر کشور که در طول یکسال توانسته اند، ایده ها و صنایع جدیدی ارائه دهند، میزبان آنان هستیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه با 70 غرفه از 17 تا 20 آذر در ساعات عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان برگزار خواهد شد.

بازدار هدف از دعوت مدیران، کارشناسان و متخصصین این نمایشگاه را در توجه به تولید، بهره وری از منابع آب و خاک، ترویج تکنولوژی و تولید محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی عنوان کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: امید است ارائه این قبیل ایده ها و توافق بین تولیدکنندگان و مشتریان زمینه ساز رونق تولید در بخش کشاورزی استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تکنولوژی و تولید محصول سالم

ترویج تکنولوژی و تولید محصول سالم