مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 20:402019-12-08سياسي

یک درصد اعتبارات در حوزه پژوهش هزینه می شود


معاون هماهنگی منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: یک درصد اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی غیر از فصل یک و 6 در حوزه پژوهش هزینه می شود که 25 دستگاه اجرایی را شامل می شود.

- یعثوب نژادمحمد در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش در قالب 22 غرفه برای دستگاه های اجرایی و هفت غرفه برای شرکت های دانش بنیان از امروز تا 21 آذرماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برپا شده تا علاقمندان از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام ستاد پژوهش و فناوری هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری در استان اردبیل تا 22 آذرماه برگزار خواهد شد تا در قالب برنامه های مختلف از فعالان این عرصه تجلیل و قدردانی شود.

معاون هماهنگی منابع انسانی استاندار اردبیل یکی از برنامه های نکوداشت این هفته را در کنار برپایی نمایشگاه های پژوهشی و فناورانه نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس و همچنین ارائه محصولات جدید در این حوزه توسط دانشگاه ها، مدارس و مجموعه های علمی برشمرد و بیان کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا محصولات و کالاهای تولید شده که بی نظیر و بی بدیل هستند با محوریت نوآورانه و فناورانه عرضه شده و در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد اعتبارات در حوزه پژوهش هزینه می شود

یک درصد اعتبارات در حوزه پژوهش هزینه می شود