مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 20:402019-12-08ورزشي

گرایی: به بی توجهی مسئولان عادت داریم/ تعطیلی اردوی فرنگی بهترین کار بود


دارنده 2 مدال برنز جهان با بیان اینکه کاری به توجه یا بی توجهی مسئولان ورزش نداریم، گفت: ما فقط برای شاد کردن دل مردم سختی ها را تحمل می کنیم.

- محمدعلی گرایی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود پس از تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: قبل از تعطیلی تمرینات تیم ملی، دو مرحله اردو را برای حضور در رقابت های جام جهانی پشت سر گذاشتیم اما به دنبال لغو برگزاری این رقابت ها، اردوی تیم ملی نیز تعطیل شد اما بچه ها در شهرهای خودشان تمرینات را دنبال می کنند.

دارنده دو مدال برنز جهان، با بیان اینکه تعطیلی اردوی تیم ملی کار بسیار خوبی بود، گفت: خیلی خوب شد که اردو را تعطیل کردند زیرا فضای یکنواخت اردوهای تیم ملی واقعا کشتی گیران را اذیت می کند و مل پوشان در شهرهای خودشان بهتر تمرینات را دنبال می کنند.

کادر فنی تیم ملی نیز در جریان وضعیت تیم هستند و با من نیز در این مدت چند مرتبه تماس گرفتند و پیگیر تمرینات و وضعیتم هستند.

فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا لغو برگزاری جام جهانی لطمه ای در برنامه های تیم ملی ایجاد کرد یا خیر، گفت: به نظر من هیچ تاثیری نداشت چرا که مسابقات در حدی نبود که بخواهد لطمه ای به تیم ملی بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایی: به بی توجهی مسئولان عادت داریم/ تعطیلی اردوی فرنگی بهترین کار بود

گرایی: به بی توجهی مسئولان عادت داریم/ تعطیلی اردوی فرنگی بهترین کار بود