مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:302019-12-08سياسي

صدور حکم محکومیت ترامپ در سه دقیقه


رییس دمکرات کمیته قضایی مجلس آمریکا: ما مدارک قطعی و محکمی داریم، که اگر به دادگاه ارائه شود,​ حکم محکومیت ترامپ در سه دقیقه صادر می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان؛ در حالی که دمکرات ها خود را آماده می کنند تا از روز دوشنبه مرحله بعدی استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را پیش ببرند، رییس جمهور آمریکا همچنان همه این کار ها را جنجال آفرینی بیجا می داند.

دمکرات ها بیانیه استیضاح را آماده کرده اند و می خواهند آن را پیش ببرند و بر این امر اصرار دارند که رییس جمهور این کشور باید از مقام خود کنار برود.

در همین حال کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز شنبه گزارشی را منتشر و دلایل خود را برای استیضاح ترامپ در آن مطرح کرد؛ اگر چه این کمیته به صورت مستقیم رییس جمهور را به موردی متهم نکرده است، ولی رییس این کمیته می گوید رییس جمهور ترامپ از مقام خود سوء​ استفاده کرده,​ به امنیت ملی آمریکا خیانت کرده و فرایند انتخاباتی را برای منفعت شخصی به فساد کشانده است.

وی در گفتگو با سی ان ان,​ درباره این سوال که آیا دمکرات ها این اطمینان را یافته اند که متوقف شدن کمک های نظامی به اوکراین به منظور اهداف سیاسی بوده و مهم تر از آن، اینکه این اقدام با دستور مستقیم شخص رییس جمهور صورت گرفته است؟جری نادلر (Jerry Nadler) ,​ رییس کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم محکومیت ترامپ در سه دقیقه

صدور حکم محکومیت ترامپ در سه دقیقه