مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-08سياسي

برنامه های ایسنا در سومین دهه از حیات خود


مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برنامه های این رسانه در دهه سوم حیات خود سخن گفت و تاسیس موزه، پژوهشکده و دانشکده خبر را از مهمترین این برنامه ها برشمرد.

- مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برنامه های این رسانه در دهه سوم حیات خود سخن گفت و تاسیس موزه، پژوهشکده و دانشکده خبر را از مهمترین این برنامه ها برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی متقیان که در مراسم بزرگداشت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سخن می گفت، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در این مراسم اظهار کرد: ایسنا امروز بیست ساله شد.

بیست سال قبل بنایی توسط جهاد دانشگاهی گذاشته شد و در کویر اطلاع رسانی ایسنا به عنوان نخستین خبرگزاری انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و غیر دولتی قدم به عرصه خبر نهاد؛ آن هم به واسطه دانشجویانی که پشت میزهای دانشگاه کار علمی انجام می دادند.

او ادامه داد: قرار بر این شد که این دانشجویان دیگر به صورت یکسویه رشد و فقط تحصیل نکنند و به میان جامعه بروند تا با سیاست، مسائل اجتماعی و درد جامعه آشنا شوند.

همین باعث شد تا تاسیس خبرگزاری دانشجویان پیشنهاد داده شود و جهاد دانشگاهی نیز که همیشه در رفع مشکلات پیشگام بوده است، این پیشنهاد را بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ایسنا در سومین دهه از حیات خود

برنامه های ایسنا در سومین دهه از حیات خود