مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-08سياسي

پیشتازی استان مرکزی در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات در سطح کشور


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: بنابر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، مرکزی جزو اولین استان ها در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات پیش از پایان موعد ثبت نام کاندیداها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: تا پایان روز ثبت نام در این دوره از انتخابات، استان مرکزی بدون هرگونه حاشیه بوده است.

وی ادامه داد: بنابر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور استان مرکزی جزو اولین استان ها در تشکیل تمامی هیات های اجرایی پیش از پایان موعد مقرر ثبت نام کاندیداها است که این نتیجه تعامل فرمانداران، بخشداران و هیات نظارت استان و شهرستان ها می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هیات های اجرایی اقلیت های مذهبی نیز در استان مرکزی تشکیل شده است.

اکرمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اظهار نظر غیرقانونی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی و ورود وی به مساله انتخابات، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار به مجموعه استانداری، بخشداری، فرمانداری که نباید ورود غیر مرتبط به حوزه انتخابات داشته باشند، به محض اطلاع از ورود مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی استان مرکزی در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات در سطح کشور

پیشتازی استان مرکزی در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات در سطح کشور