مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-08سياسي

سهم قرآن، نماز و مسجد و حوزه های علمیه از بودجه سال 99


همزمان با تحویل بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی سهم شورای عالیه حوزه های علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و.

در حالی مشخص شد که بیشتر آنها با افزایش بودجه در قیاس با سال گذسته مواجهه شده اند اما در این بین بودجه صندوق مشارکت توسعه .

- همزمان با تحویل بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی سهم شورای عالیه حوزه های علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و.

در حالی مشخص شد که بیشتر آنها با افزایش بودجه در قیاس با سال گذسته مواجهه شده اند اما در این بین بودجه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با کاهش 80 درصدی مواجهه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت در لایحه ای که یکشنبه 17 آذر ماه به مجلس تقدیم کرد، براساس آن میان بودجه در نظر گرفته شده برای سازمان اوقاف، دفتر تبلیغات اسلامی، شورای عالی حوزه های علمیه، ستاد اقامه نماز، سازمان تبلیغات، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و.

مشخص شده است.

*برآورد بودجه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 1,500,000 میلیون ریال پیش بینی شده است.

*برآورد بودجه سازمان تبلیغات اسلامی 2,008,000 میلیون ریال است که از میان زیرمجموعه های آن، سهم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی( 207,060 میلیون ریال)، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه( 295,000 میلیون ریال)، مرکز رسیدگی به امور مساجد (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم قرآن، نماز و مسجد و حوزه های علمیه از بودجه سال 99

سهم قرآن، نماز و مسجد و حوزه های علمیه از بودجه سال 99