مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-08حوادث

دستگیری سارقان در شهرهای مختلف مازندران


فرماندهان انتظامی شهرستان های مازندران از دستگیری سارقان در شهرهای استان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرماندهان انتظامی شهرستان های استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار فارس از دستگیری سارقین در شهرستان ها خبر دادند.

*انهدام باند سارقان خودرو و اموال داخل خودرو در قائم شهر محمدولی مرادی فرمانده انتظامی قائم شهر از انهدام یک باند سرقت خودرو و اموال داخل خودرو با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها در شهرستان قائم شهر، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت در این شهرستان بود مظنون شده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده به سرقت 3 خودرو و 18 فقره سرقت اموال داخل خودروها در این شهرستان با همکاری 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری همدستان متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و یادآور شد: متهمان با اوراق کردن خودروهای سرقتی، قطعات آن را به فروش رسانده بودند که در ادامه این عملیات قطعات خودروهای سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان در شهرهای مختلف مازندران

دستگیری سارقان در شهرهای مختلف مازندران