مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:462019-12-08سياسي

ثبت نام 224 نفر در استان قزوین/ با متخلفان بی رحم خواهیم بود


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 224 نفر در سه حوزه انتخابیه استان ثبت نام کردند که شاهد افزایش 46 درصدی داوطلبان این دوره نسبت به گذشته هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر حبیبی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با پایان یافتن زمان ثبت نام نامزدهای حضور در مجلس شورای اسلامی جا دارد از همه داوطلبان و رسانه ها که در کنار ما بودند تشکر و قدردانی کنیم که موجب گرم شدن تنور انتخابات در مراحل اولیه شده اند.

حبیبی تصریح کرد: اجرای قانون و امانتداری از آرا، بسترسازی برای مشارکت حداکثری از مهمترین رسالت های دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و تلاش می شود به تکلیف خود عمل کنیم.

وی اظهارداشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام از داخل و بیمه شدن آن خواهد شد و قدرت چانی زنی در سیاست خارجی را بیشتر می کند و دشمن نیز نا امید خواهد شد.

راهبرد دشمن کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات است رییس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: راهبرد دشمن مانع تراشی در مسیر برگزاری انتخابات، شایعه پراکنی، بی اعتمادسازی، دلسرد کردن مردم، کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و ما با کمک رسانه ها باید این دسیسه را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 224 نفر در استان قزوین/ با متخلفان بی رحم خواهیم بود

ثبت نام 224 نفر در استان قزوین/ با متخلفان بی رحم خواهیم بود