مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-08سياسي

جوادی یگانه: کارکرد اجتماعی محلات تقویت می شود/ احیاء انسجام شهروندان در محلات


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ثبت نام داوطلبان مدیریت محله، گفت: هدف از این برنامه ارتقای کیفی نهاد مدیریت محله و تقویت کارکرد اجتماعی محلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان مدیریت محله تا 20 آذر ادامه دارد، اظهار کرد: تلاش داریم با ارتقای کیفی نهاد مدیریت محلات، احساس تعلق محله ای و مشارکت های اجتماعی را در محلات تهران افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت های محلی کاهش یافته و شهروندان تمایل دارند ناشناس بمانند، عنوان کرد: هرگونه مشارکت مردم در امور اجتماعی سبب تجمیع توانمندی ها و انجام اقدامات مثبت می شود.

در شهر های جدید این انسجام اجتماعی وجود ندارد؛ به ویژه در تهران و کلانشهر ها نوعی بیگانه انگاری ایجاد شده و محلات کارکرد اجتماعی خود را از دست داده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران افزود: بر همین اساس یکی از هدفگذاری های ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تقویت حس تعلق محله ای و محله محوری است.

در همین راستا تصمیم گرفتیم افراد شایسته احراز سمت مدیریت محله را از طریق فراخوان عمومی و بررسی صلاحیت علمی و اجرایی شناسایی و جهت انتخاب به هیئت امنای هر محله معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی یگانه: کارکرد اجتماعی محلات تقویت می شود/ احیاء انسجام شهروندان در محلات

جوادی یگانه: کارکرد اجتماعی محلات تقویت می شود/ احیاء انسجام شهروندان در محلات